Web Generator

1. МИР ТА КОНФЛІКТИ

Якщо війни починаються в умах людей, то це трапляється саме через конфлікт. Концепція виховання молоді в дусі миру йде пліч-о-пліч з розумінням того, що є мир і що є конфлікт. Чи є мир відсутністю війни, або це щось більше? Яка природа конфлікту, як він розвивається і що можна зробити, щоб керувати ним? 
Розуміння поняття конфлікту допомагає молодій особистості оцінити різноманітність способів, якими люди можуть реагувати на конфліктну ситуацію. Молоді люди вчаться розуміти, що конфлікт існує, коли є розбіжності з приводу цілей і/або методів для досягнення цих цілей, і, як наслідок, конфлікт, природно, необхідний і важливий. Крім того, учні дізнаються про роль культури, до якої вони належать, в тому, як вони бачать і як реагують на конфлікт.
Пріоритетним завданням української системи освіти є навчити молодь найважливішим елементам трансформації конфлікту. Довести учням, що під час діалогу та співпраці стимулюється процес переговорів задля досягнення згоди, пробуджується довіра та порозуміння, збільшуються шанси досягти мети кожної зі сторін конфлікту. Навчити важливості відмови від насильства і практиці застосування мирних засобів для вирішення розбіжностей і конфліктів.
Вивчаючи тему, учні розуміють, що конфлікт часто є результатом невміння або небажання вислухати протилежну сторону, а також хибних припущень, які можуть бути зроблені на основі не таких, як ми звикли, типів поведінки, що відображують різні культурні, релігійні та інші відмінності між сторонами. 
Дієвим способом вивчення відповідей на складні ситуації, які резонують з учасниками, є використання різних типів драматургії, таких, як форум-театр. Робота з реальними історіями, які виходять із власного досвіду, може зробити цей процес набагато потужнішим.
Формування життєвих навичок конструктивної та ненасильницької поведінки має привести до мінімізації та мирного вирішення конфліктів у школі та громаді.